Inge mer skriv för kvällen

Nu sitter jag är äter gott gott, mamma har lagat paj så man sitter framför TV med en stor tallrik nybakad paj och glass och vaniljsås. Mmm mm mm!!! sjuuuukt gott, palla inte se på Top Model 9, vet redan vem som ska vinna så det sket sig ju, säsong 10 med! jag säger bara såhär. Säsong 10 är nog den bästa säsongen som kommer!  den är helt... nej det får ni se själva och bestämma själva. skit najs vettu :P! nej nu ska jag sätta mig vid mami och äta, sen gå och lägga mig, trött nu. praktik imorgon ;)

Kommentarer
bloggsolutions.se

Hej!

Såg att du ville ha bort dina prickar så tog mig en titt i din stilmall (Tog mig friheten).

Byt ut denna kod i stilmallen:

.nav li {
list-style: bold;
padding: 0px 0px 2px 0px;
font-weight: normal;
}

Till:

.nav li {
list-style: none;
padding: 0px 0px 2px 0px;
font-weight: normal;
}



Blogg: http://bloggsolutions.blogg.se
2008-05-07 @ 22:19:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback