Hoppas det går bra för dig B.

Idag käste jag blondinbellas blogg, jag har vetat om henne men jag har inte läst hennes blogg nått typ, men när jag läste hennes blogg så märkte jag att hon är precis som alla andra, bara att hon har typ några miljoner besökare om dagen, och dyp 50% av alla dom som läser hennes blogg är så avensjuka på henne! shitt, hon skriver om sitt liv och dom skriver till henne att hon är bimbo, osv.. Hon skriver om sitt liv, bara att hon har lyckats med att JOBBA sig upp på bloggtoppen. jag tycker att det är superkul att läsa om ungdomar som har lyckats! jag skulle gärna vilja bli lika framgångsrik som hon är i hennes ålder, det är några månader dit, haha men jag kanske lyckas vem vet? (jag tror inte det) men hahah! Fattar ni hur mke hon tjänar per år? 5 fucking milj!! GO BLONDIE! jag önskar dig lycka till och jag hoppas att allt går bra för dig och att alla avensjuka jävlar, kan växa upp och bara vara glada för andras lycka, istället för att gräva er ner i eran egen avensjuka!

Kommentarer
Anonym

Avundsjuk heter det. Och du tycker alltså att det är Ok att gå över lik för att tjäna pengar? För det är nämligen det Blondinbella gör. Hon utnyttjar naiva tjejer som du för att få cash, bara så du vet.



2008-05-02 @ 21:35:10
Askungen

Just det där kan jag instämma med om vissa delar med henne, hon utnyttjar er på ett sätt som gillar henne, men det är hennes sätt att tjäna på det....



Blogg: http://www.metrobloggen.se/askungen
2008-05-03 @ 03:03:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback