Home at last

Nu har jag ätit kom hem för inte så länge sedan :) min mage kurrade som aldrig förut, det var ingen god mat, blodpudding, hatar det, usch!! vem kan äta blod? inte jag. men när jag kom hem märkte jag av min överraskning att min blus har kommit från H&M :) blev jätta glad och jag kunde inte vänta med att pröva den. Den satt som en smack! så imorgon så ska jag glida med min fina blus :) Snackade med min lärare och hon sa att det är bättre att jag tar provet på måndag, jag bor så långt bort så jag behöver inte göra nåe prov på onsdag. Vi slutade tidigt idag, så jag tänkte istället för att gå runt på stan i detta pissväder, kan man pallra sig hem till Sandra :) där satt vi och snackade och kollade lite Björn Gustafsson klipp :) Jaja nu ska jag vila mig framför TVn är super mätt!

Kommentarer
Anonym

Hej Leila!
Finns det någon adress att nå dig på så man kan skriva till dig? Hör av dig till mig /[email protected] //Diana



2008-05-12 @ 21:04:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback