Bråttom

Nu har jag bråttom att skriva innan jag går till bussen! så det kan bli stavfel! Idag har jag på mig min nya fina blus från H&M jag kan ladda upp en bild sen. idag har jag prov på sammhälle, har inte pluggat nåe, har haft annat plugg i huvudet, typ ska läsa sida 47-65 på bussen, jag hoppas det kommer att gå bra för mig! önska mig lycka till. idag slutar vi oxå supertidigt med. typ innan 12 så jag kanske kommer hem tidigare än vanligt köönt, fick inte sova ut idad, försov mig. så kan jag fortsätta plugga. som vanligt... och idag är det oxå början på mitt nyttiga liv, jag ska börja äta mer sallad och frukt, mer nyttigt och mörja springa lite, måste blu av med min GODIS-BELLY Jaja, nu ska jag kila.
Pusspuss

Kommentarer
blondie

heeei
a sööt. tack.
ooh ja skulle behöva få hjälp me mitt tema. asså bakgrunden på min blogg. har ingen aning om hur man gör:(
hmmhh..
jag gillar rosa, rött.. o blommor typ. ahaha



Blogg: http://www.psychedelique.blogg.se
2008-05-13 @ 13:07:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback