Åt Helvete

Guud jag e så sur, jag snackade med min lärare om näthandel, asså detta går inte jag har varit sjuk ganska många gånger på den och jag ligger efter, och jag sa till min lärare: säg till mig innan jag får IG-carning så jag kan få jobba upp, det har jag sagt många gånger och idag med, och hon ba: eeh har jag inte sagt det?? Man ba: NEJ!! jag blir så sur jag pallar inte mer med henne asså!

Annars har dagen vart underbar, vi hade hål idag så jag spenderade hålet med Diana och sofe, satte oss och solade lite och hade det super duper mysigt, lyssnade på musik och drog en massa roliga björn gustafsson skämt! alltid roligt med Björn-skämt. Tog en massa bilder men får så om diana lägger in dom, hoppas.

Puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback