Aj aj aj..

Idag skulle jag ju ta bussen till stan men jag försov mig :P Råkade lixom stänga av alarmet i sömnen, vaknade typ vid 11, sånt händer juh, men jag hoppas om jag har tid imorgon kanske jag kan åka in till stan då kanske jag inte behöver skynda mig så mke, vill verkligen uppdatera min garderob lite... det är dax! idag har jag uppdaterat min önskelista till min Mormor, :) hehe en digetalkamera från henne hoppas jag att jag får. ska bli så kul att fylla 17. bättre än 16 iallafall, eller? haha. Jaja Nu ska jag gå och äta lite frulle, magen kurrar som aldirg förr!! SHITT


Peace!

Kommentarer
stephanie

rosa är en av mina favorit färger! skit snyggt också. Var beställde du kläderna? =)



Blogg: http://ampele.blogg.se
2008-05-02 @ 12:49:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback