Vad är det som har hänt då?

Hello ! Har inte skrivit på dom senaste dagarna, har inte varit så skrivsugen alls, har lixom inte hänt så mke runt mig, men iallafall. Snart är det påsklov, yey! Imorgon är sista dagen, då e man på praktik på KappAhl:) Om festen som jag och Diana skulle ha, jag ringde in till personen som man skulle ringa om man ville hyra lokalen, och det var helt wooew, man fattade nada, jag frågade om man kunde hyra lokalen på torsdag och jag fick typ bara: jag vet inte, hmm bla bla bla, och se så bara nej, det går inte. Okej? Visst, men det skulle ändå typ inte gå, för alla är typ i fjällen, sthlm, italien.. Vad är det för idé och ha en fest om alla roliga personer är borta? Nej nej nej, det får bli fest när alla e på Gotland :):) Då jävlar.


Kommentarer
Chris Spencer

Hej Lååååååååångfredag så tråkigt,



Blogg: http://stureplans-fulaste.blogspot.com/
2008-03-21 @ 13:12:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback