Torsdag & Fredag

Torsdag
Så igår vad det då sävefest, det var dock inte så mke personer som man hade hoppats på med det var kul! Blev så sur när vi kom in på Hamplan5 när vi skulle lämna in våra jackor, och han där inne ba: Det kostar 30:- Så vi var juh så klart gå till bankomaten, men jag har frikort så jag kan bara ta ut pengar på handelsbanken och den närmsta handelsbanken va på adelsgatan, så jag med sandra efter mig sprang som idioter sandra stannade dock efter halva vägen, men jag var ju tvungen att fortsätta springa. och så tar jag ut 100 kr.  sen springer vi tillbaka till Sävefesten och dansar häcken av oss till typ halv 2, sen var man ju tvungen att gå hem, och det var så jobbigt, ett av det jobbigaste jag hade gått efter en sävefest. vi hade skavsår och var helt borta, och gick värsta omvägar, jag tror det tog en halvtimma för oss att gå, men sen komm vi hem till sandra och somnade vid 2 halv 3 tiden.
Fredag
Sen idag så vaknade vi typ vid halv 9, helt bakfulle, det var så jävla drygt att gå upp på morgonen efter sävefesten. hade praktik oxå på morgonen. så vi drog oss typ till kl var 9 då jag gick upp och fixade mig. Gick till m'c Donalds och köpte frukost, pallade verkligen inte göra frukost. Gick till kaphall där jag praktiserar och äter min frukost. börjar jobba och tar sedan en rast då jag smyger över till Nicco på praktiserar på H&M, och hon är typ helt borta, hon klagade lite över att hon har fullt av blåsroch och hennes fötter e svulna :p vi bestämmer att vi ska äta lunch med Ebba som praktiserar på Åhlens. Jag drar mig tillbaka till mitt place och tar lunch vid 12 där jag möter upp Ebba och sen möter vi upp Nicco och går och äter på Solberga, fy fan vad jag var törstig då, jag tror jag drac 4-5 glas möjk xD Guud, men sen så drog jag tillbaka till jobbet och blev så fruktansvärt trött, och säger att jag vill gå hem för att jag mår illa. Kommer hem dricker lite läsk och somnar framför TVn. sen så går jag till ICA och köper mig lite chips och dipp, och gosar framför TV

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback