Onsdag

Idag så har det har det vart en bra/konstag dag, det började med att när jag åkte bussen idag, så var både jag och Camilla vakna :) Jag tror aldrig vi har varit så pratglada på morgonen, Haha. Sen hade jag gympa, och efter gympan så snöade, och det första man tänker är typ NEJ! INTE SNÖ. Palla snö nu asså, det ska vara vår :) Och efter nån timme så är det värsta varm och fint väder. Sen när skolan var slut så skulle sandra skjutsa mig till öster för jag skulle säga till min praktikplats att jag skulle till frissan imorgon, men på vägen dit så blev vi båda så anfådda, det är typ 1,5 km till öster och vi turades om 4 gånger, hallå, vi har aldrig annars turas om när vi skjutsat varandra, och vi var typ nära att cyckla omkull 9 gånger, det var helt sjukt, men det varså himla kallt, även om solen sken. Och sen så skulle man med bussen hem och bussen var proppfull, jag hatar sånt, jag gör verkligen det, att folk sätte sig brevid en när det inte finns plats eller att man sj ska behöva titta brevid en främling. men man måste juh vareseg man vill eller inte :/ Jaja   Peace
437507-24

Kommentarer
sandra

MEN HALLÅ!! STACKARS MIG SOM FICK CYKLA TILL STALLET SEN DÅÅÅ! HAHAH HÖLL JU BARA PÅ ATT DÖÖÖÖ AV KYLA!!:((((



2008-03-05 @ 20:18:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback