Måndag

Kommer till skolan idag och alla tror att man har vart sjuk i tre månader?! Ööööh, två veckor tror jag att det var, känns som man kommer in i ett främmande land lr nått? Hmm Och så var det ingen matte idag igen, jag tror seriöst jag inte har haft matte på 5 veckor, SANT. Han verkar verkligen inte gilla oss, ngt är det iallafall. Så nu så ska vi lära oss om sex tydligen, jag tror vi ska gå några lektioner 2-3 ggr i veckan under två tre veckor, var det han sa, det var jävligt kul. Det första han sa var: Var är det första du tänker på när du hör ordet sex? Daah, vad tror du att jag tänker på? Haha Man vågar typ inte säga ngt för tänk om man typ säger något lite för, ni vet (******) Så det var typ lika bra att hålla käften i början. Men jag skulle faktist kunna bli en sån där sex-guru lr vad han nu var, han får resa rund hela världen, skit intressant, han ba: Jag har tagit min dotter över nästan hela världen, förutom Australien. HALLÅ JAG VILL OXÅ. I WANNA BE A SEX GURU SOMETHING....

image23

Kommentarer
Anonym

kungen till vänster av denna bild!



2008-03-08 @ 15:20:48
leila

Haha, vem? ser ej någon kung ;P



2008-03-09 @ 13:19:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback