klipp klipp

Idag så har jag klippt mig gos camilla :) Det blev bra men blev kort :/ men men och så finns det juh en skvaler blogg, hörde värsta lögnen om mig, och sånt sårar mej, inte bara mig men annat folk, men annat skvaller är juh skit rolig att höra :) Men jag fråga Kim om lögnen var sann och han sa att det var bara skitsnack  :) tack gode gud, ville inte känna mig som paul. Dööh. Var på praktiken idag :) Var ganska lugnt, hade väldigt fria händer, sen träffade jag Sandra på min rast och vi handlade lite grejer :) skulle köpa godis men kom tillbaka med ett par solglasögon från guld fynd, ett riktigt fynd, jag är verkligen en shopping lover. och om bloggen, allt om elin och diana är renlögn. they are angels.

kommer in bilder imorgon om dagen.

Kommentarer
Anonym

Du, det var lite onödigt att nämna paul.



2008-03-07 @ 13:04:26
leila

Nej viktoria det var det inte.



2008-03-07 @ 19:56:41
leila

vicktoria snälla du e verkligen patetisk, du kan bara få paul, ingen annan vill typ ha dig, stackars lilla flicka.



Blogg: http://leilanilsson.blogg.se
2008-03-11 @ 15:21:06
KUNGEN

och samma sak tvärt om, patetiska personer dom där två,eller vad säger du leila?



2008-03-11 @ 21:08:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback