Jag ler på mina läpper, och det är inte fejk.

Idag har jag varit i skolan som vanligt, började morgonen genom att dräffa Diana, she is the bom , vi snackade vad som hade hänt under helgen om om den jävla skvallerloggen. Men vi bestämde iallafall att vi skulle ut imorgon och do sum shopping together, ska bli najs bahs det. behöver lite nytt. Idag när jag var på stan med Sandra en stund så köpte jag nytt nagel-lack. lite hudfärgad lixom. Väkdigt fräch. så ikv när jag var uppe på min data så fukade den helt totalt, måste lägga in den på rensning. Men jag har snackat med min mamma lite och vi har bestämt (kanske) att jag kanske ska få åka ner till GBG under påsklovet, skulle verkligen vilja det så det är fjäsk fjäsk för mamma nu ;) Men måste ringa pappa snart oxå, har inte pratat med han på flera dagar.

Peace

Kommentarer
ELIN

SVAR: Men snälla Leila, det är ju en annan femma! Jag lottar ut designer för det är det jag gör på min blogg. Tänk på att jag gör designerna på min fritid! Sluta gnäll!



Blogg: http://elinhanssons.blogg.se
2008-03-11 @ 15:25:25
ELIN

Liksom, tror du allvarligt att jag sitter och gör designer 24/7 bara för att du ska vara nöjd? :S Det här är en överbliven design som jag själv tänkt använda, men inte gjort.



Blogg: http://elinhanssons.blogg.se
2008-03-11 @ 15:27:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback