Det jag älskar kanske har blivigt ett beroende

HejsanHoppsan på er alla ! Idag så skulle jag va med Diana men det blev typ inget, vi skulle upp till stan men det sket sig, men jag drog upp på stan iallafall för lite shopping, och träffade på gamla klasskompisa och vi bestämde oss för att ta en fika :) jätte kul att snacka om gamla tider :P Men idag så har jag köpt en jätte fin liten party-tunika på Cubus, verkligen jätte söt, sen så har jag köpt tre par örhängen som är för fest/utekvällar, inget för skola typ, om man inte är ute för the bling bling type.. sen så har jag varit inne på MQ och köpte ett linne, och vila och köpte ett halsband :P det var den dagen, sen tog jag bussen hem och lyssnade på chris brown - with you typ hela bussresan hem, riktigt sköönt. sen så när jag kom hem så hade mami lagat lite thai-mat. Mmmm, gott. sen nu ska ska jag ta en dusch och sen läsa lite, (läxa) sen så ska jag sova, skola imorrn :)

Peace


Kommentarer
diana

tack älskling, VISST ÄR DOM! JAG ÄLSKAR!!!!
ses vi imorgon vid bussen ellr?



Blogg: http://dirtee.blogg.se
2008-03-11 @ 20:11:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback