Vänner..?

Asså idag har det inte hänt något specielt, förutom att jag va med sandra ett tag, det var ett tag sedan, är leig torsdag och fredag, kommer att bli fett soft! Har typ väntat på den ledigheten as länge :)  Det har vari en ganska bra dag jag har snackat med en klasskompis om lite problem för asså det är folk som går runt och säger att han han haft sex med en massa personer som inte alls är sant, bara för att förstöra mellan han och hans G, sånt är så dåligt, jag fattar inte meningen genom att ljuga och förstöra.
Det värsta var att det var en av hans bästa vänner och varför ljuga för att förstöra?
Bara för att man är avis? Bara för att man tror att han aldrig kommer att vara desamma för att han hittar en tjej? lr för att man sj är kär i snybben och inte vill att han ska bli tillsammans med någon ana än dig? Var glad istället för att förstöra för då får du ingen chans alls!!  Ni var bästa vänner, jag säger att jag inte vill bli inblandad, men nått säger mig på erat beteénde att man måste välja sida på något sätt och ibland känner jag mig som en brevbärare för att ni vill veta lite dirt om den andra. Vad ni två har blivit är bara sorgligt. Och andra drabbas av det. Detta var mina tankar för nuet.

Thinking about u <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback