The first time

Okej det här är mitt första blogginlägg, och jag vet inte hur man fixar en snygg bakrund till min blogg. Men jag kan juh bara börja med att skriva vad som hänt idag!
Idag var jag bara så mära att missa bussen, jag har tydligen inte hört klockan ringa,. Jag har vart på obs cup i helgen så att jag var (är) väldigt trött.

Det har varit en väldigt rolig helg, jag har vart med Petra (min bästa vän) som jag inte har vart med på länge.
Jag har oxå börjat gilla en kille, det är inte bra, för det betyder att jag bara tänker på han när jag snackar med hanns vänner lr om jag är någonstans där han brukar hänga, och det är inte bra för helt tillslut börjar jag snacka om han till folk och så får han reda på detoch så tror han SÄKERT att jag är helt störd lr något sånt!
Jag vet att jag har sjuka tankar men jag tror inte att jag är den ända som är såhär, jag kanske bara är helt normal.
Iallafall, jag har börjat gilla han väldigt mke, för jag har sett han hela helgen. Det var ett tag jag och han snackade för vi känner varandra men jag har aldrig tänkt mig att jag skulle falla för han, lixom, det är ett beroende att se bra ut när han är i närheten, och jag pallar inte det, jag vill inte gilla honom, jag vill hata honom, för jag vill inte att han ska veta att jag gillar honom, men om han gillar mig så skulle jag bli så underbart glad, då hade det blivit ännu värre, du hade jag säkert bli i närheten av besatt men inte riktigt jag hade vilja varit i närheten av hans vänskapkrätts 24-houres

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback