Tisdag

Idag så ringde Petra mig om att folk säger att jag har skrivit en blogg om henne här, och det har jag inte, jag blir så sur när folk säger sånt! Vadå?! är jag och petra världens ämne lr? Sluta prata om oss! Jag och petra var vänner i flera år, hon gjorde en grej, jag gjorde en grej, men vi ångrar det båda, och vi har bestämt att vi ska bara ska glömma allt, nej vi är inte vänner men vi hatar inte varandra, alla gör misstag, och alla ångrar dom, jag ångrar mina och jag är jävligt säker att hon ångrar sina. Jag skulle uppskatta om folk inte snackade om oss, jag har fått massa frågor som inte änns handlar om mig och petra. Petra är en trevlig tjej. Men hon är inte min Bästa vän längre, jag ångara vad jag har gjort, och jag önskar att vi kan bli Vänner en vacker dag, men inte mer för när jag och petra är bästa vänner är det antigen katastof lr skit skoj, men vi har lämnat det. Jag ber er alla, lämna detta som vi har gjort och bara gå vidare och luta snacka om saker som ni inte har med att göra.   Peace  V


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback