Not by me,

"Man söker hela tiden bekräftelse", "Det handlar om att få killarnas uppmärksamhet" och "Det är verkligen kränkande för en tjej att gå på fest i bara hotpants" förkunnar de. man ska ta tillfället i akt och förklara vad jag tycker är kränkande. Jag tycker att det är kränkande att ni sätter er till doms över tjejer som vill uttrycka sin sexualitet och vill skita i trista regler för hur en ska se ut. Jag tycker att det är kränkande att ni tycker att det är viktigare att göra det som förväntas av en istället för att ha lite jävla kul. Jag tycker att det är kränkande att vissa klädstilar anses vara finare än andra. Jag tycker att det är kränkande att det förutsätts att en tjej i utmanade kläder bara vill ha uppmärksamhet av killar. Jag tycker att det är kränkande att det förutsätts att alla tjejer gillar killar. Jag tycker att det är kränkande att det anses vara dåligt att visa att en är en sexuell och självständig varelse. Jag tycker att det är kränkande att jag inte kan ta på mig en kort kjol och säga att jag är kåt utan att det genast måste bli ett statement mot trista, frihetsberövande, normälskare som ni, istället för att vara något jag gör för att jag helt enkelt känner för det. Jag tycker att det är kränkande att tjejer som klär sig utmanande alltid får skulden för vad andra gör med dem.

Jag kränker fan mig själv genom att kommentera det här dravlet. Så istället för att göra det tänker jag dra på mig ett par för små string, titta på porr och runka lite. Alla som har problem med det kan köra upp huvudet i arslet och dö.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback