God morgon :)

Idag är jag hemma igen :/ Ganska tråkigt men jag håller på att bli frisk så jag kommer komma upp till klädaffären imorrn :)
Har precis ätit frukost och tittat lite på TV en stund, det r typ det bästa med hela morgonen att bara ta det lugnt och få tid med lite "Me-time" Hehe.
Typ alla är sjuka här hemma hos mig, mamma är typ frisk hon med men Joy har bara börjat blivit sjuk x) Mohaha, vem är det som är sjuk nu och får sitta hemma och inte göra något??
Guud vad sjöönt med lova nästa vecka, det har jag lixom helt glömt bort! Bara väntar.
Imorgon tror jag att jag ska lämna in mina Gucci på lagning, genom att dom andra gick sönder förra veckan :'( dom var mina favoriter.
Jaja, ska upp och städa mitt rum och se om jag hittar några fynd (I)

Peace!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback