Tebax till verkligheten :)

Shitt vad länge sen det var jag skrev något, jag kan ju börja med att skriva att jag har varit i gbg, träffat alla kompisar och kusiner :) Så himla efterlängtat så det är inte sant! Först när jag kom fram så tog jag spårvagnen till korsvägen och träffa Sameh (kusin) och vi gick runt på stan, gick för bi 7-eleven och hälsa på Sonia :) (kusin nr2) Tog en fika och bara softa, sen tog vi spåret hem till henne och fixade oss till kvällen :) Tanja hade fest, så var där och hade as kul, träffa en massa vänner, softade, snackade och festade såklart ;P till kl typ var halv 3, då var jag så trött så jag sa till Sameh att vi borde dra oss hemmåt, men hon sa att vi skulle sova hos en kompis till henne, så jag ba "okej", när vi kom dit så ville jag inte alls vara där, jag var heeelt "nej" det ända jag visste var att jag ska inte sova där, verklgen inte! Den ända jag kände som jag kunde sova hos var J, så jag ringde han och bad han hämta mig, så vid 4 så hämtade han mig så spenderade jag natten där och den nästa :) Sen tog jag båten hem med mamma och tog det lugnt resten av dagen. Dagen efter så har jag varit med Sandra och vi tog det lugnt, snackade om vad som hade hänt under lovet, osv. Dagarna framöver var jag med sandra med och had jätte kul. men men nu ska jag göra lite lääääxar :P

Peace


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback