Planering!

Nu vill jag bara att mamma ska komma hem från rasten så jag kan gå till banken och lämna mitt personbevis! hon måste ju med.. Guud, vill verkligen att det typ ska vara den 12 juni, då åker man kanske till Gbg, eller det är typ 90% säkert att jag åker den dagen om det inte är fullbokat! Idag har pappa lagt in pengar på mitt konto, vet inte hur mke, han sa att det skulle bli en överaskning :O Haha Hmm. å jag ska kolla mitt bankkonto, och kanske på fredag så kan man dra in till stan och köpa mina skor, skulle göra den i förrigår men det blev inget av :( 




Dagens planering:

Gå till banken och lämna in mitt personbevis till ett nytt lägg.
Städa mitt rum
Hem till Sandra, (filmkväll)
Kanske sova där

Pusspuss


Kommentarer
Anonym

okej :)
plugga lite tror ja :)
Vad händer ikväll då?



Blogg: http://louizevarnamnet.blogg.se
2008-04-30 @ 11:54:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback