Lite ny jacka, Camilla och Jazon Mraz

Så idag så jag jag äntligen gjort Turismprovet, har typ varigt orolig över det hela helgen, men det är inte över! jag har näthandel provet imorgon, nationella provet sköts upp idag pga att det kom en tjej från Australien och snackade :P Idag så har jag köpt min jacka som jag har tjatat om, för mamma, men hon säger att hon inte tänker ge mig några pengar till nån jacka, men då tar man upp luren och ringer Pappa :) Så idag fick jag pengarna och jag gick direkt efter skolan och köpte den :) Yey! Skit bra juh, fanns bara en storlek kvar som passade så det var juh helt perfekt :) Ska försöka lägga in en bild på den imorgon :P Sen så skulle man juh skynda sig till bussen, där jag möter på millan, vi bestemde oss för att umgås en liten stund :) Så vi tog det bara lungt snackade om "hennes" kärleksliv, sj har man ju inget, :/ Haha. Så nu ska jag ner och se på den nya serien maffia något, ska bli kulikul :P

Peace

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback