I had the Car Wash in my mind today.

Idag så slutade vi lite tidigare än vanligt, :) så jag tog chansen att gå till busstationen, det var så himla fint väder, så där gick jag och Linda till stan, men det ända hon gjorde var att klaga hur kallt det var! :O sålen sken lixom och set var nästan vindstilla. Jaja. När jag kom hem satte jag mig framför TV, och har typ bara bläddrat genom kanalerna, så hima kul.     NOT! Gud det är verkligen det versta jag vet när man inte har något att göra. Hela dagen har jag velat lyssna på Christina Aguilera & Missy Elliott - Car Wash, Den är verkligen bra, lite gammal, men den är inte så känd som alla hennes andra låtar, jag rekomenderar er alla som inte har hört den att ladda ner den, NU. det e lite beroendeframkallande ;P Just det! Idag gjorde jag och charlie NP, det gick verkligen Super. jag luktar MVG!

Peace

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback