Gårdagen och dagens nyheter från Leila

Igår var jag barnvakt åt Joy, behöver tjäna lite exra cash till mina skor jag ska köpa på måndag, jag och Dennis gjorde inte så mke, satt och käka godis och såg på TV, han babblade mest på om sina Pokémon tatueringar och Pokémon pogram han hade sed och så vidare om Pokémon. så hela kvällen handlade om, ja ni vet.. så idag så kollade jag in på Gina Tricot hemsida, guud dom har fått in så massa mke fint, och jag har snackat med mamma och vi har bestämt att vi kanske ska in till sthlm på en liten shopping tur, bara under en dag ni vet :) Idag hade vi oxå årets första grillning, super gott. Det har varit underbart väder och jag har bara suttit ute och njutit av det fina sommar vädret, hoppas det förtsätter så! just nu håller jag på att ladda ner Leona Lewis, och Chris browns album, har inte orkat laddat ner det men jag gör det nu för jag behöver uppdatera min musik på min mobil. Har snackat med Pappa oxå och han ska skicka ner lite pengar till mig på måndag, yey! men just nu e jag fortfarande pank!
Nää nu ska jag fortsätta med mitt!



Smell u later, Peace


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback