En hel del :P

Idag på praktiken var det väldigt soft, hade fria händer som vanligt, sen på lunchen så gick jag, Jänny, Nicco, Maria, Natta och Ebba och åt. snackade som vanligt sen fick jag och maria för oss att vi skulle gunga på solbergas stora gunga utanför matsalen :S fråga oss inte var vi fick den idén, (Jag tror hon kom på den) ! Sen satt vi och snackade allihopa vad vi skulle göra i sommar och var vi skulle någon stans. Sen var det tillbaka opå praktiken och sen på min 20 min - rast så sprang jag över till H&M och köpte hårfärg, :) Camilla ska bort  2 veckor till sthlm och praktisera så hon kommer inte att kunna fixa mitt hår, så jag får göra det sj för den här gången :P Nu ska jag kila vidare :P

Peace


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback