En heeeel del.

Jag måste bara berätta vad som hände igår! Det var sååå läskigt! jag tror jag skulle dö. När jag skulle gå och borsta tänderna så brukar jag alltid ha dörren öppen, (vet ej vrf) men iallafall, ni kan inte gissa vad jag ser?! en jävla spindel, och ben som typ var 2 m långa! kanske inte men det var lika stor som min knytnäve! och som dom flesta vet så är min fobi spindlar. jag fick sån jävla panik så jag låser dörren. och vad ska jag göra nu lixom. det är lixom en spindel utanför min toalett, och jag vet inte vad jag sköa göra, jag e livsrädd och börjar få panik, så jag ropar på min mamma som ligger och sover på andra våningen! OCH GISSA NÄR HON HÖR MIG?! 2 timmar senar!? och spindeln är kvar. allvarligt, jag satt inne på toa och grät flodvågor! och när min mamma väl kommen ner vid 12 på natten och undrar varför jag skriker, så ser hon spindeln! hon får juh panik hon med så hon stänger dörren och SKITER I MIG som har suttit där inne i 2 timmar. så jag och mamma snackar i en halvtimme genom väggen, så ska hon checka läget och spindeln är borta, men den var på andra sidan rummet, så jag sprang ut igen :D sen gick jag och la mig för kvällen :)



Och idag så börjar jag dagen med att möta nicco i Visby innan praktiken :) och när vi går upp mot öster så ser vi en massa folk. det är aldrig någon på öster så tidigt, bara en massa brevbärare som cycklar. med det visar sig sedan att det är den nya affären clas olsson som öppnar. och på lunchen så gick vi dit och checkade läget. dom bjöd på tårta och det var ju hur bra som hellst, det var ju christoffest födelsedag :) Sen så kommer en fotograf och vill att vi ska vara med på mingelbilder:) och vi bara Okej :) och sen visade det sig att det bara var för lokaltidningen, som alla slänger när man får. så jag säger det nu! SLÄNG INTE ERAN LOKAL TIDNING PÅ ONSDAG! Haha. men sen så gick vi mot i me my, och checkade lite sen så gick jag tillbaka till praktiken. det var det :)

Peace

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback