Bikins??

Håller på att fixa mig nu, ska kanske in till stan, vi får se vad som händer om det blir ferre eller inte, men hoppas annars drar jag ner till sandra och ha filmkväll. Har precis ätit hamburgare.. Mmm :)  bättre än mackedonken! Haha
Pappa har lagt in pengar på mitt konto! då på fredag så kanske jag och millan ska shoppa lite och ha lite trevlans kul! Hehe har inte umgåtts på ett bra tag. har kollat in lite bikinis och har hittat en men måste köpa den skit gullig, antagligen ska jag ha en helt rosa eller guldaktig, gildaktigt e så fint på sommaren det ser ut som om man ha en helt underbar solbränna! eller är det bara jag som tycker det, rött är fin oxå. kanske uppdaterar mer innan jag dra!

Peace!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback